Voor 23:59 besteld, vandaag verzonden
Gratis retourneren
Webwinkelkeur gecertificeerd
Gratis verzending in Nederland & België*

FAQ

Je kunt je bestelling betalen met de volgende betaalmethoden: iDEAL,  Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, Bancontact en Sofort. Als je geen voorkeur hebt voor een specifieke betaalmethode, vragen we je vriendelijk om iDEAL te kiezen, aangezien de transactiekosten voor ons dan het laagst zijn.

Tijdens het afrekenen kun je ervoor kiezen om een account aan te maken op onze website.

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Omdat wij geen fysieke winkel hebben, kunnen we de kosten laag houden en onze producten voordelig aanbieden.

Door onze kosten goed te bewaken, kunnen we onze producten voordelig aanbieden. We beperken overheadkosten, hebben geen dure kantoorruimte, werken niet met externe adviseurs of marketeers, en hebben de website zelf gebouwd.

Wij verzenden onze producten via PostNL en DHL. Bestellingen vanaf €19 worden in Nederland gratis bezorgd. Anders bedragen de verzendkosten €4,99. Bestellingen vanaf €29 worden in België, Duitsland en Luxemburg gratis bezorgd. Anders bedragen de verzendkosten €7,99. Bekijk deze pagina voor meer informatie over de levering van onze producten.

Voor 23:59 besteld, is vandaag verzonden! Bestellingen in het weekend worden op zondag verzonden. De meeste producten worden verzonden als brievenbuspakketje. Deze pakketjes worden meestal na 1-2 werkdagen bezorgd. Wanneer je een bestelling plaatst van meerdere producten of vanuit België bestelt, wordt de bestelling als standaardpakket verzonden en wordt de bestelling doorgaans de volgende dag (zondag uitgezonderd) bezorgd. Bekijk deze pagina voor meer informatie over de levering van onze producten.

In Nederland en België worden de bestellingen bezorgd door PostNL. In Duitsland en Luxemburg worden de bestellingen geleverd door DHL.

Ja, je kunt de reis van jouw zending gemakkelijk volgen middels een track & trace code. Tijdens het afrekenproces vul je jouw e-mailadres in. De track & trace code van PostNL of DHL versturen wij vervolgens naar dit e-mailadres. Zo ben je altijd op de hoogte van de status van jouw pakket.

Het is mogelijk dat je pakket bij de buren is afgeleverd. Soms geeft de bezorger van PostNL ten onrechte aan dat het pakket al is bezorgd, terwijl dit in werkelijkheid nog niet het geval is. Meestal wordt het pakket de volgende dag alsnog geleverd. Als dit niet gebeurt, kun je contact opnemen met PostNL. De klantenservice van PostNL kan jou vaak meer vertellen over de status van het pakket. Mocht je er niet uitkomen met PostNL, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij een passende oplossing zoeken.

Jazeker, wij bezorgen ook in België, Duitsland en Luxemburg

Is het product toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Binnen 30 dagen na ontvangst kun je het product kosteloos retourneren. Klik hier voor meer informatie omtrent retourneren en ruilen.

Je kunt een bestelling eenvoudig bij ons retourneren. Stuur een e-mail naar info@mastmedical.nl. Vermeld in deze e-mail jouw bestelnummer, het artikel of de artikelen die je wilt retourneren en de retourreden. Binnen één werkdag ontvang je van ons een retourlink waarmee je gemakkelijk een retourlabel kunt printen en het pakket retour kunt sturen naar ons magazijn. Meer informatie over het retourneren vind je op deze webpagina.

Ben je geïnteresseerd in 5 of meer stuks van een artikel? Neem contact met ons op voor een mogelijke kortingsregeling.

Ja, dat is zeker mogelijk! Wij bieden zakelijke klanten de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Stuur ons een e-mail met de gewenste producten en aantallen, samen met het BTW-nummer en de bedrijfsnaam. Wij zorgen er vervolgens voor dat je zo snel mogelijk de producten en de factuur ontvangt.

Ja, nadat je via onze website een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een bevestigingsmail. In de bijlage van deze e-mail is de factuur van de bestelling toegevoegd. Daarnaast vind je de factuur ook terug in jouw eigen account op onze website. Tijdens het afrekenen, kun je er namelijk voor kiezen om direct een account aan te maken op onze website.

Wij doen ons best om alle artikelen in ons assortiment continu op voorraad te houden. Toch kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet beschikbaar is. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer een universiteit, hogeschool of bedrijf een grote bestelling plaatst, waardoor de gehele voorraad van een product direct wordt uitverkocht. We streven ernaar om uitverkochte producten binnen enkele weken weer aan te vullen.

Helaas zijn wij telefonisch niet direct bereikbaar. Naast Mast Medical hebben wij een fulltime baan, waardoor wij niet altijd bereikbaar kunnen zijn. Je kunt echter eenvoudig een terugbelverzoek indienen via het contactformulier of per e-mail. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Chat openen
Hulp nodig?
👋 Hi, ik ben Mark. Leuk dat je onze website bezoekt! Kan ik je ergens mee helpen? 😃